ڈن اینڈ بریڈسٹریٹ اور گیلپ پاکستان نے پاکستان کنزیومر کانفیڈنس انڈیکس (CCI) Q4 2021 کی رپورٹ جاری کردی
رپورٹ کے مطابق 2021کی تیسری سہ ماہی کے 70.8پوائنٹس کے مقابلے چوتھی سہ ماہی میں 8.8فیصد اضافے کے ساتھ صارفین کے اعتمادکا اسکور 77.0پوائنٹس رہا
کراچی: ڈن اینڈ بریڈسٹریٹ پاکستان اور گیلپ پاکستان نے 2021 کی چوتھی سہ ماہی کے لیے 'پاکستان کنزیومر کنفیڈنس انڈیکس (CCI)' پر مبنی اپنی رپورٹ جاری کی ہے۔رپورٹ کے مطابق 2021کی تیسری سہ ماہی کے 70.8پوائنٹس کے مقابلے چوتھی سہ ماہی میں صارفین کے اعتمادکا اسکور 77.0پوائنٹس رہاجو سہ ماہی در سہ ماہی 8.8فیصد اضافہ کو ظاہر کرتا ہے۔اعتماد کے اشاریوں میں بہتری کی بنیادی وجہ مستقبل کی توقعات میں بہتری ہے کیونکہ جواب دہندگان نے اس سہ ماہی میں موجودہ صورتحال (2.3% تک) کے مقابلے مستقبل کی توقعات (13.6% تک) میں زیادہ اضافے کی اطلاع دی۔
موجودہ سہ ماہی کے دوران، تمام CCI پیرامیٹرز میں مایوسی کے اشاریوں کے باوجود سہ ماہی در سہ ماہی کی بنیادپر مستقبل کی توقعات (13.6% تک) کی وجہ سے معمولی بہتری دیکھنے میں آئی۔ مجموعی طور پر اضافہ کی بنیادی وجہ گھریلو بچت (16.3% تک) کے بارے میں صارفین کی بہتر سوچ ہے۔
یہ بھی پڑھیں : فوڈ پانڈا کا وزارت موسمیاتی تبدیلی سے اشتراک۔ ای کامرس کے لئے پہلی بار ای بائیکس کی فراہمی کا آغاز
بے روزگاری صارفین کے جوش و خروش اور اعتمادکو کم کررہی ہے اور مایوسی کاسب سے بڑا پیرامیٹر بنی ہوئی ہے (NI = 55.3)۔ تمام پیرامیٹرز میں، صارفین صرف مستقبل کی مالی صورتحال (NI = 109.3) کے حوالے سے پرامید تھے۔ Q4 2021 کے سروے کے دوران، 91% صارفین کا خیال تھا کہ 2021 کی تیسری سہ ماہی میں 94% کے مقابلے گزشتہ 6 مہینوں میں روزمرہ کی اشیا مہنگی/بہت مہنگی ہوتی جا رہی ہیں۔
پاکستان میں ڈن اینڈ بریڈسٹریٹ کے کنٹری لیڈ جناب نعمان لاکھانی نے کہا، ''پاکستان کنزیومر کنفیڈنس کا آٹھواں شمارہ کیلنڈر سال 2021 کے اختتام اور CCI کے دو کواٹرز کی تکمیل کا نشان ہے۔ پچھلی سہ ماہی میں تیزی سے کمی کے مقابلے میں صارفین کے اعتماد میں موجودہ اضافہ تقریباً 9 فیصد ہے، لیکن صارفین 'مایوسی پسند' زون میں رہتے ہیں۔ معمولی بہتری مانگ کو معمول پر لانے کا ممکنہ اشارہ ہے، لوگوں کے درمیان 'نئے معمول' کو اپنانے کے درمیان۔
یہ بھی پڑھیں : اسپاٹیفائی کا پاکستان میں ایک سال مکمل۔ ساڑھے انیس ہزار پاکستانی گانوں کا اضافہ ، عاطف اسلم سب سے مقبول گلوکار ہیں
گیلپ پاکستان کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر جناب بلال اعجاز گیلانی نے مزید کہا، ''موجودہ سہ ماہی کے نتائج مجموعی طور پر صارفین کے جذبات میں بہتری کو ظاہر کرتے ہیں، جو زیادہ تر مستقبل کے لیے بہتر توقعات پر مبنی ہے۔ یہ کہنے کے بعد، مجموعی طور پر جذبات منفی میں رہتے ہیں، اکثریت کی درجہ بندی کے ساتھ ان کے مالیات کی موجودہ اور مستقبل کی صورت حال سنگین حالات میں ہے۔ افراط زر کے مسلسل دباؤ، سست اقتصادی ترقی اور چھوٹے بمقابلہ بڑے اور گھریلو بمقابلہ بین الاقوامی منڈیوں میں فروخت کرنے والوں کے درمیان تفاوت کو دیکھتے ہوئے، مختصر مدت میں جذبات میں زبردست بہتری کے امکانات بھی کم ہیں۔ لہذا کاروبار کو توسیع کی منصوبہ بندی کرتے وقت اس موجودہ اور قلیل مدتی پیشن گوئی کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے۔
ایک تبصرہ شائع کریں